Ett gott glas vin & Wii

Efter målning är vi nu helt slut & avnjuter ett gott vin & en stor kall öl framför datorn, snart på väg gående mot Mattmut & Co för spel på projan! En alldeles ultimat lördagkväll med andra ord! Saknar dock sinkan ngt otroligt! Hur ska jag nu hantera situationen, alldeles ensam tjej & kanske sämst på bowling? Men du min fantastiske vän jag hoppas att du shoppar järnet i huvudstaden för det hade jag gjort om jag varit där! Ser fram emot en tokig resa dit den 29/10 för lite lyssnande på fantastiska stjärnskottet Amy Macdonald & galen shopping! :-) Nu ska jag återgå till mitt vindrickande & göra mig galet het inför kvällens bravader! ;-) Men ni mina underbara bloggläsare njut av en fantastisk lördagkväll för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0