Tömma huset= nästintill omöjligt

Herre Jesus va mkt prylar jag har i min ägo! Det tar ta mig tusan aldrig slut. Jag flyttar & packar & grejar hela tiden men ändå kommer det fram nya grejer hela tiden! Hoppas dock att allt är flyttat & slängt innan helgen är slut. Sen väntar den roliga städningen! Men Macke & jag har gjort upp en deal, nämligen jag övervåningen & fönster & han nedervåning + garage. Känns helt OK. Imorrnkväll blir den en hemmasjälvpackauppgrejerkväll för min del iaf, för Adut ska spela poker med jobbgrabbsen. & då ska jag minsann passa på att få massa saker gjorda! :-) På lördag blir det en hel dag på tippen för mig & Adut, då ska allt skrot slängas från huset, & det är inte lite grejer vill jag lova! Hoppas bara att jag får upp drygas ur sängen på lördag efter ett förmodligen ganska sent pokerspelande. Jag ser det nästan som en helt omöjlig uppgift, men jag ska gå in för den STENhårt! Nu väntar dock lite sömn men enligt Adut skulle vi ha sovit för två timmar sen! Haha han med sin tidsplanering! När han kommer hem vid 20 & då ligger det tvätt i maskinerna & jag lagar mat & det ska ätas, diskas, fixas tvätt & duscha! Ni förstår ju själva varför sängen nu väntar 23.00! Natti natti imorrn väntar sista dagen & farväl för PN-gossarna! :-(

Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad ska vi hitta på för bus ikväll?? :D

2008-11-14 @ 07:59:12
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0