Stan

Idag har jag & min darling plöjt igenom stan på ca 2 timmar. Slutade mer glatt för Adut än vad det gjorde för mig! :-( Jag fann ingenting mer än strumpbyxor, strumpor & 2 nya "spöklarm" Adut köpte en ny jacka, ett underställ & en ny kepa. & han skulle bara vara med som stöd när jag skulle shoppa! Dock hittade jag en hel del fina stufs, så det får nog minsann bli en stadsvandring på torsdag igen. Vi avnjöt även en mumsig kinabuffé på Ming Palace. Mums mums! I dag har jag även fixat med överraskningen för mig & min darling som ska äga rum på fredag. Men vad det är kan jag inte avslöja! Haha darling :-P Men nöjd blir du det lovar jag! & fantastiskt mysigt ska vi ha!
Nähä nu väntar film "Step brothers" i stående position för att undvika att John blund kommer krypande till José som alltid somnar till filmerna! Men det kanske är för att jag blir väckt om nätterna av Aduts beundrare, Adut din lilla tjejtjusare!
Natti natti folks

Kommentarer
Postat av: Marlene

Det är bara jag som ringer han om nätterna. Trodde inte du hörde ;) Hoppas det är okej att jag bedrar din bror med din pojkvän???

Fan vad taskigt. Jag bara nattslumrar, ska sova nu, hörs säkert imon min underbara Josef. Stor puss på käften

2008-11-25 @ 23:04:45
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0