Spa, mat & mys

Denna fredag inleddes med en försovning på ca 17 minuter! Vaknade 05.17 & börjar jobba kl 05.45 & till råga på allt är det det längsta dagen av alla på heela veckan! Jobbar till 15.15. Men som tur var skulle vi ju va på banken vid 15 så jag fick sluta tidigare! På banken gick det kalabra, tog ingen tid alls & vips blev jag 120 000 kronor rikare! Så efter bankbesöket blev det självklart en vända på staden! ;-) Sen panikköra hem för att packa inför kvällens tokigheter som bestod av spa bad & bastu samt mumsig mat på gröna stugan! Fy va vi mös i poolen jag & min darling. Hur mysigt som helst & gud så välbehövligt! Efter myset begav vi oss i taxi :-) hör va massa lyx dagen till ära till gröna stugan för ätande av vitlöksbröd & oxfiléplanka. Mums mums & va vi åt jag & Adut. Otroligt mysigt va även detta. Nu sitter jag här hur sliten som helst framför datorn & längtar efter sömn, men snäll som jag är anstränger jag mig till det yttersta för att mina läsare ska få ngt att läsa en sen fredagskväll som denna. Imorrn ska jag & Adut till Ikea & sen till Kosta outlet. Morgondagen lär också bestå i att städa Aduts lya samt julmyspynta lite.  





Mitt nya fynd som inhandlades på kompaniet idag!
(bild lånad från nelly.com)





Älskar dig Adam, tack för en otroligt mysig kväll! Du betyder otroligt mycket för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0