Sista minuten resa

Idag kom jag med min riktigt skarpa hjärna på att jag & min underbara Adut ska åka på en sista minuten resa till kanarieöarna vid jul. Vi är ju trots allt lediga i 18 dagar! Tänk hur mysigt det vore, jag & min älskling på en solig sandstrand. Det känns som att jag är värd det efter allt med jobb, husförsäljning, separation mm. En resa till varmare breddgrader skulle definitivt göra susen! Nu har jag precis återvänt hem efter ännu en dag på jobbet. Idag har det faktiskt varit liite roligare, jag har varit med mer idag & fått trycka på knappar & greja. Hoppas bara till gud att jag slipper va där till 23.30 på fredag, men om jag har riktig tur slipper jag för vi har inte så många körningar kvar. Det vore guld värt. Nere på PN finns det nästan ingenting att göra så lille Adut gick hem vid 20 idag. FUSK! Han får lata & jag får slita. Nähä nu ska jag hoppa in i duschen & sen krypa till kojs för imorrn ska jag upp liite tidigt så jag hinner göra nånting innan jobbet.
Natti natti 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0