Seg söndag

Idag har det varit en mys/slö dag efter en intensiv helg. I fredags blev det en sen kväll & på lördagen en mkt tidig morgon! Befann oss på tippen redan 09.30 & körde fram & tillbaka till 12.30 ungefär. Hann med det mesta förutom ngr stora saker som får åka iväg på lördag. Efter tippen blev det ett besök i lägenheten för lite lämning av de sista prylarna. Då kom Bella & Cajsa på besök, fantastiskt söt unge den där lilla Cajsa! Efter besöket blev det lite tokmys med min underbara babe. Sedan till mitt andra hem för packning & tillfixning inför vårt besök i Ljungbyholm till mammut & papput. Väl där bjöds vi på mkt mumsig mat i form av kyckling panerad i cornflakes, potatis, sallad & sås. Mmm såå gott. Efter matätandet blev det en kväll full av tokiga spel. Aduts favoritspel "skriva" va himla kul. Dock höll jag på att somna när vi spelade alfapet. Men gud vilken trevlig kväll det va. Men har svårt att tänka mig att det skulle va nåt annat när familjen Drevfors är inblandad!




Tillfixad & fin påväg till mammaut & papput, här för tankning på Yet.


  

Suzuki & lillsnysan kom mkt bra överens




"skriva" spelet eller scattegories som det egentligen heter.




En mumsig san fransisco avnjöts under spelandet.




Nu började tröttheten ta ut sin rätt. Fy va sliten jag va inför alfapetspelandet! Vid denna tid va inte min hjärna den skarpaste!


Sedan blev det efterlängtad sömn, dock vaknade jag vid ett flertal tillfällen & frös tusan! Dumma takfläkt som skulle veva i taket. Efter frukosten gick jag & älsklingen en lång & mysig skogspromenad med Alice, gud va mitt lilla hundskrälle njöt av att få strosa fritt i skogen. Sen va dags för handling & hemfärd. Idag lagade vi pastarätten med bacon, svamp & vitlökssås! Mums mums. Lite nyttighter har vi hunnit med under kvällen me, i form av tvätt & en himlans massa mys, som vanligt när vi är i varandras närhet! <3 Älskar dig mitt lilla mysmonster, du är hur underbar som helst! 





Nu är det däremot dags för dusch & sömn, för imorgon gäller det att hjärnan är skarp för då börjar Josse sitt nya jobb!


Kommentarer
Postat av: Adam

Du är underbar.. Älskar dig!

2008-11-17 @ 00:09:59
Postat av: Marlene

Ja Jossan du är faktiskt underbar. Älskar dig också ;) Sorry Adam. Du får bli min hemliga kärlek som jag inte träffat ;D

2008-11-17 @ 20:54:35
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0