Projekt lägenhet snart avslutat

Idag har jag & Adut Adutsson nästan fixat klart i min lägenhet. Å herreJesus va fint det blir! Jag vill nog aldrig flytta därifrån. Vi har även hunnit med en runda på stan, handlat på maxi, ikea för lite köp inför middagen imorrn samt en sväng hos mammut & papput drevfors & ätit mat hos min papput! En himlans händelserik dag med andra ord! Imorrn blir det som sagt middag i min lägenhet med Karro & Mattias, men jag kan inte avslöja vad det blir för dunderkäk för det är än så länge hemligt för gästerna! :-P Men trevligt kommer det att bli, det är jag inte ett dugg orolig för! Bilder kommer definitivt framöver för Aduts monsterkamera ska me! Nähä nu blir det mumsa varma mackor & mys till slutet av "When a man loves a woman" som vi båda somnade till igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0