Nya jobbet & överraskning

Nu är andra dagen på mitt nya jobb avklarad. Kan inte säga att det är supermegaduperkul direkt men det funkar! Saknar dock mina gamla killar så det gör ont i mig! Nu börjar man faktiskt inse vilken superchans jag fick att va samordnare & jobba med dessa underbara människor. Trots vissa aggressioner har det ändå varit en helt underbar tid & definitivt där jag trivts bäst, som fisken i vattnet! :-) Där nere va man ju van vid att jobba & ha saker att göra hela tiden medans jag nu sitter & glor på en plåt som fladdrar förbi framför ögonen. Har dock bara hunnit komma in i vissa delar av produktionen så förhoppningsvis blir det roligare! Så förtillfället är den roligaste tiden på dagen 22.15 för då slutar jag & får rusa ner till gossarna på PN & snacka goja! ;-) Idag när jag suttit & väntat på mina tester har jag funderat på vad jag ska hitta på för överraskning åt mig & min älskling nästa helg. Nåt mysigt & romantiskt ska det vara, förslag någon? Jag har några ideér, men vet inte vad jag ska välja & inte tänker jag berätta om det här heller för då får ju lill-Adut veta vad. Nähä nu ska jag försöka slita min babe ifrån hockeyspelandet så jag får lite kvalitetsmys innan sömnen & en ny arbetsdag. Nu har jag ju både ons, tors & FRE framför mig! Jag som inte jobbat en kvällsfredag på mkt länge & till råga på allt ska jag va där från 15.00-23.30!! Det är galet vill jag lova! Hur i all sin dar ska jag klara mig en hel fredagkväll utan pussande med min Adut? Nä nu är det dusch & sömn som står överst på listan! Natti natti gott folks, hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Marlene

:D Jag hoppas att det blir mer spännande för dig på nya stället snart. Halv tolv en fredag, den suger kvastskaft ordentligt :S USCH! Jag som klagar över mina 19.15-fredagar (iofs är det varje fredag), men halv tolv.. Då är ju fredagen utdöd. Hej hopp!

2008-11-19 @ 11:10:27
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0