Mat, bowling & joddla med Siv

Igår anordnade jag & Adut middag för paret Mattmut/Karrut. Vi bjöd på caesar sallad som förrätt, kalasgod fläskfilé i orangefärgad sås med hallsebackspotatis till huvudrätt & kladdkaka med grädde till efterrätt fast dit hann vi aldrig så den fick avnjutas idag istället! Vi åt väldigt gott iaf, sen pös vi bort till bowlinghallen för lite spel. Tjejerna mot killarna denna gång & vi förlorade ganska rejält kan jag säga! Skit också! Efter bowlandet återvände vi till min nyfixade lägenhet & spelade lite sällskapsspel, pictionary. Jag & Adut förlorade båda gångerna & det va väl rätt så förståligt eftersom motståndarna körde med fusk! När de drog hem runt 24-tiden bestämde jag & Adut oss för att vi skulle joina bror & kompani på Sandra & joddla lite med Siv. Galet trevligt hade vi, bror du är alldeles föör underbar!! Sedan blev det efterfest & prat i min hydda till 05 på morgonen, puh va trött jag va. Det visade sig att Adut & Robban hade mååånga gemensamma vänner! :-) Det va iallafall en otroligt trevlig kväll & morgon!





Dukning




förberdelser




Kocken står för mästarmaten :-)




Kompaniet har anlänt & vi njuter av den mumsiga förrätten




Snysan va me överallt, såå söt i sin lilla scarves




Bowlingen




Det gick bra för grabbarna




dock inte lika bra för oss




som synes, Karro vansinnig




Lite glada är vi iallafall för nånting, frågan är bara vad!?




Lite kärlek & Karro liite gladare




Lite sms-skickade med bror inför kvällens forsatta gallej




Sista serien gick det dock hyfsat bra för mig, dock ngt sämre för Karro, som hela kvällen satsat på flest streck! :-)


  

& såklart en himla massa kärlek <3




Lillsnysan tog sig friheten att mysa lite i sängen!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0