Knasig fredag

Hm, det här va en konstig fredag! Först och främst sista dagen på jobbet. Inte alls så kul, dock hann jag under dagen få medverkar under en utbildning på pressarna. Nu kaj jag fasen snart allt på företaget! :-) Josse är mkt för att lära sig nya saker! Efter jobbet begav jag mig till Rinkabyholm för hämtning av fars monsterbil. Sedan for jag vidare mot Lindsdal & huset för hämtning av lite prylar, nu är det snaaart tomt! Härligt. Efter det åkte jag till min lägenhet för uppackning & lämna ner pryls i källaren. Hann faktiskt att få en hyfsad ordning, med en mkt hjälpande hand av min underbara vän Karolin som kom & våldgästade mig efter sextimmars kyla i ishallen. Sedan kom nästa hynda på besök, nämligen Marléne. Snackade lite goja tills klockan blev sent & jag sexig som få myser runt i mina myskläder, medans Malen va partyfixad. Dock blev det inge party för vår del, alla mkt sömniga. Jag & Karro återvänder till norrliden för dusch & tillsnyggning för min del innan vi bestämde oss för att åka bort till Robban & spana in hans nya hus. Men när jag gjort mig fin & färdig & vi parkerat bilen inser vi ganska kvickt att pokerspelandet hade tagit slut & allt folk va borta! Nu började blodet hetta till eftersom båda grabbarna är utan pengar & inte skulle gå ut. & till råga på allt ska jag & Adam till tippen imorgon klockan väldigt tidigt! & jag kan lova att jag inte får honom ur sängen imorrn! Nåväl, spekulationerna spekulation. Jag drar upp min avskavda mobil ur väskan & ringer motvilligt Adut & undrar lite snällt vart det håller hus? På Harrys svarar han då! Kliver genast i monsterbilen som snällt tar oss hem till norrliden igen. Där vi avslutar denna mkt märkliga fredag, som kunde ha blivit en tokrolig partyfredag för 3 knasiga brudar. Nähä nu ska jag nog vila mina stora grusiga blå/gröna ögon en stund inför morgondagens slitande! Det kommer inte gå som en dans vill jag lova! För MYCKET skräp är det.
Natti natti folks, som förmodligen haft en galet mkt mer tokig fredag än vad jag haft!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0