Helgen

I fredags hade jag ju sån tur att jag slapp jobba. Så då beslutade jag & min babe att vi skulle bjuda broder & Malen på tacos & spela sällskapsspel. Nedrans va skoj vi hade. Tillagade maten ihop alla fyra, då de visade sig att avokadon som va alldeles mjuk på utsidan va hur stenhårt som helst på insidan & inte alls gick att äta. Skickade iväg grabbsen på avokadojakt. När de sedan anländer lämnar de fram en alldeles perfekt avokado, men som sedan visar sig vara typ ett ruttet skal. Detta gjorde de för att se hur arga vi blev, & gissa om vi taggade på dirren jag & Malen? Haha galna blev vi & undrade va tusan de höll på med!? Men sen fick vi iallafall 2 helt perfekta avokados. Efter mkt gnäll om ingen stekpanna, ingen vitlökspress, ingen micro mm blev maten tillslut färdig. Haha & samtidigt klämmer Robban in med världens grymmaste kommentar om ifall jag hade någon diskmaskin. -"Hurru sis, har du ingen sån där handdiskmaskin?" Hmm bror vad menar du där? Är det en snubbe som får betalt för att stå & veva i min balja för hand? Eller vad menade du egentligen? Efter lite eftertanke från brors sida menade han ju såklart en bänkdiskmaskin! Haha! När broder malt in all mat som en liten gris blev det tillslut lite spel. Jag & Adut hade ju redan en baktanke med "Lika par leka bäst" för att se hur mkt gräl de skulle bli för det andra paret. Jag & Adut är nästan alldeles för grymma på det, när vi bara hängt ihop i drygt 2 månader. När de andra stollarna polat i 3½ år! & vann det gjorde vi med besked! & tjafs blev det! Precis vad vi trodde! De är hur sköna som helst de där två! Efter det spelet fortsatte vi med Aduts favvis spel nämligen "skriva" som han kallar det. Ett spel där man har 12 olika listor med olika påståenden el frågor eller vad man kan säga. Tex pojknamn, hundras, vad som finns i en affär, mat på menyn mm. Sedan slår man en tärning med bokstäver på. Får man ett k då tex ska man skriva saker på k på alla dessa frågor på tid. Robban den token tolkade frågorna lite som han ville! Tex på kräldjur skrev han isbjörn om jag inte minns helt fel. Hmm hur tänker du där bror? -Jo, men de krälar ju garanterat ibland. Haha! Hoppas på många tokiga kvällar med er! För kul hade vi med besked! Det va fredagen det.
På lördagen va det dags för en hyfsat tidig morgon för även denna lördagen uppleva ett besök på tippen igen. Massa skrot slängdes. Så nu är huset tömt & Aduts bajsbruna micro är ett minne blott! :-) Efter tippen åkte vi hem för tokmys hela kvällen. Plöjde igenom ett par Beck-filmer & bara va mysiga ihop. Så otroligt skönt att bara va & kramas med min underbara pojke. Igår sov vi tills vi vaknade sedan fortsatte Beckplöjandet. Efter det blev det ett besök på Rusta, Mairo, sova & Hemtex. Sedan for vi ut till Lindsdal för bildfixning & pryls från datorn i huset. Efter det blev det återigen tokmys & Beck. Vi är bra på det där med mys jag & min darling! En alldeles underbar helg har det iallafall varit, kunde inte ha varit mkt bättre.




Adut min älskling du är underbar! Jag älskar dig galet mkt. <3




Puss på dig min lille plutt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0