Halloweenmiddag

Igår va vi bortbjudna till de två musketörerna Karrut & Mattmut på överraskningstillställning. Åhh shit va fint de hade gjort! Världens Halloweenmiddag med massa pynt & grejer. Hur god mat som helst fick vi avnjuta me, till förrätt vad det toast med svampstuvning, egenplockad svamp & till huvudrätt va det pressad potatis med grön biff med fyllning samt röd beasås & en mumsig sallad. Galet gott va det. Efter mat va det lite wiispelande, jag förlorade som vanligt! :-( Sedan spelade vi ett sällskapsspel som vi inhandlade i Sthlm, "Veckans värsta" ganska kul va det faktiskt! Vi trodde att det skulle va trist men vi skrattade som tusan.







bål




Jag mumsar sallad vid det väldigt fint fixade bordet




En otroligt mumsig biff, trots att den ser lite sliskig ut!




Maten vi bjöds på




Halloweentutor fick vi me! :-)




Tokiga hattar hade de också inhandlat & Karro la beslag på alla!




Momo gillade mest att tuta med näsen




Alla äckligt mätta & belåtna efter den mkt goda maten




Bowlingspel på projan




Hattar hade de också köpt tokarna




En hel del kärlek hanns även med under kvällen




Massa godis mumsades också under kvällen!




Mmm Josse gillar godis!




Sedan va det dags för sminktävling! Adut sminkade mig & jag han.




Shit vilket sår han lyckades skapa i min panna




Lilla onda Adut




Sen har vi den alldeles lena överlyckliga bajsflickan :-)







Momo ditt monster




Alla 4 tokarna samlade hemma hos Henkmutt




Momo åt lite bajs




Sedan bar det av hemåt igen för spel




Jag fick utföra ett av veckans värsta uppdrag nämligen valet mellan att fylla munnen med så mkt godis jag kunde eller fylla näsen med godis & ni ser ju vad jag valde!




Momo gillar saker i näsen så han va ju inte sen att hänga på!




Koncentration baby koncentration!




& så lite kärlek


TACK UNDERBARA MÄNNISKOR FÖR EN FANTASTISK KVÄLL, DET VA HUR KUL SOM HELST SOM VANLIGT! NÄSTA LÖRDAG ÄR DET VÅR TUR ATT BJUDA PÅ GALENSKAPER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0