Fixning i Aduts bostad

Idag på morgonen smög jag mig iväg för att handla färg till Aduts hemska kök, vitt blev det. Fortsatte smygandet självklart medans Adam låg hemma & snusade kudde mot Ikea för att köpa en duschdraperistång samt duschdraperi till Aduts badrum. Köpte även lite blommor, julstjärnor, krukor, mattor mm. För nu ska det bli hemtrevligt i Adams hak! Så det så! & gud va vi har fixat iag, målat i sovrummet tills färgen va slut, lagt golvet i sovrummet dock inte riktigt klart & jag har målat i köket! Nu återstår upphängning & syende av gardiner samt hänga upp julstjärnorna & städa lite. Hoppas även på att vi kan installera oss i det nymålade & fina sovrummet denna veckan! Har sovit i vardagsrummet länge nog nu! Nähä nu måste jag återgå till målningen i köket! :-) Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0