arg & ledsen

Ännu en dag på jobbet avklarad, & den sista faktiskt denna veckan! Är ledig imorrn som vanligt, ska flytta färdigt så att allt är i sin ordning inför middagen på lördag! Börjar faktiskt ordna till sig lite & jag börjar inse att jag har en hel del prylar!
:-) Så mitt val av lägenhet på 102 kvm va ett bra val gjort av mig! :-) Idag har det varit liv på jobbet igen & denna gången VET jag att jag hade rätt! Har varit lite nere idag för nu börjar verkligheten göra sig påmind. Nästa vecka är ju faktiskt min sista vecka med mina underbara arbetsgossar på PN! :-( Hur ska jag klara mig utan många av dem? Jag kommer sakna dem så mkt att det gör ont i hjärtat på mig! Så med andra ord på måndag den 17 nov börjar jag i lina 5 men fick iaf va kvar på mitt skift & det är jag galet lycklig för! Nähä nu ska jag mysa ner mig under täcket & glo på "when a man loves a woman" & gråta en skvätt med drinken i ena handen & en näve full av indian popcorn med cheddarsmak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0