3 dagar kvar

Nu är det bara 3 dagar kvar med mitt underbara gäng på jobbet! & min älskade Adut har varit sjuk i 2 dagar, såå trist på jobbet utan dig gubben! Ingen att spana på hela dagarna & ingen mat & sudokokompis, fatta hur tråkigt jag har det! & hur mkt ska jag sakna & längta efter dig från & med nästa vecka?! Jag kommer nästintill må dåligt! Hoppas att det är ett mkt arbetssamt jobb så tiden går rysligt fort. :-) Förresten ska de ha julbord den 12/12 på PN & då ska jag minsann våldgästa kompaniet trots att jag slutat! Måste hitta mig nån rikitgt julig röd partyblåsa nånstans, va på jakt efter en sådan förra året, men då utan lycka! Nähä nu ska jag nog våldta duschen & sen krypa till kojs, imorrn väntar ju en tidig morgon igen, 04.45! Brrr hör bara hur det låter! Usch för tidiga morgonar! Hm säger man så!? Ähh god natt alla blogghynds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0