Midsommardagen

Midsommardagen spenderade jag tillsammans med gårdagens patrask, dock bara den ungdomliga delen. Lilla Maria va även med på ett hörn. Vi va hemma hos Robban & Malle & åt pizza & drack cider! Mumsfillibibblan. Jag & Malle delade på en tropicana, oemotståndligt gott med ananas & bananer! Medans grabbsen va iväg & hämtade pizzorna tänkte vi mixa ihop galet goda jordgubbsdrinkar som vi blev bjudna på för ett par helger sedan! Jag kämpade med mig min stora matberedare som aldrig någonsin är använd & tänkte att det skulle funka alldeles utmärkt, men det gjorde det ju inte! Både jag, Malle & Maria grejade men inget hände, efter mkt pill & försök i flera olika uttag lyckades jag utan att veta hur jag egentligen gjorde. Blev iallafall riktigt mumsiga drinkar & tjejer kan visst, vrålade Maria!
Grabbsen glodde fotboll medans vi bruds glodde heta hunkar på datorn, dock fann vi inga 10 poängare.
Tanken med kvällen var egentligen att vi skulle ha varit på byttan & lyssnat på no ties, men denna idén dissades ganska hårt av grabbsen som påstod att detta va nåt gammalt technoband.
Efter ett antal cider & jordgubbsdrinkar beslutade vi oss för att dra in till stan en sväng. Verkade va hyfsat dött, inget liv alls på vägen in! Väl inne gick vi först till Olearys, mkt dåligt med folk & mest bönder som vi brukar kalla dem. Spelade lite black jack, dock ingen större vinst. Gick sedan en sväng till krögers, där möttes vi av en underbart trevlig vakt som sa till mig efter att jag visat leg: -Jaså, det kunde man inte tro! Jippi ser inte alls ut som 25 då med andra ord, TACK snälla vakt! Vi brudar smög in en sväng & kollade läget, där möttes vi av en man som frågar Maria: -vart har du varit hela mitt liv?
Värsta grymma raggningsrepliken! Gick genast ut till bordet som grabbarna fixat. Där satt vi & fulade oss en hel del tills vi tröttnade & grabbade en kinakorv & sen åkte vi hem strax efter 01, denna gång med en otroligt trevlig taxichaffis! Tack Kalmartaxi!

Snyggisbilder från kvällen:



Mumsiga drinkarna



Vi får nog villigt erkänna att detta va de hetaste hunkarna under kvällen!



Hotta brudarna



Här börjas det! & värre blir det gott folk!



Roligt hade vi som sagt & bjuder på oss själva gör vi också!



Helt normala är vi definitivt inte heller!



Åhh så snyggt



Oscar KAN va ful han me!
 


Malle hyfsat snygg pose! Irriterad på hyndan för att hon snålade med såsen sist!



Även dessa två tro det eller ej kan faktiskt vara normala!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Haha! Kvällen var faktiskt grymt rolig, även om jag kunde snålat lite mer på mitt utbud av grimaser ;) Skoj att du börjat UPPDATERA din blogg darling!

2008-06-25 @ 17:15:26
URL: http://marlenejansson.blogg.se/
Postat av: Jag

Dina grimaser är oemotståndliga! :) Du är för jävla het helt enkelt!

2008-06-25 @ 17:41:59
URL: http://mariajosefinececilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0