Midsommar

Dagen samt kvällen kommer att spenderas med bror & hans underbara Marlene samt min nya vän Oscar hemma hos Marlenes föräldrar på dunö. Känner på mig att det kommer bli en alldeles galen tillställning, men det är ju aldrig fel!
Nu är klockan 10.30 & i familjen Palmqvist är skynda inget motto direkt! Känner att jag börjar bli lite stressad nu. Funderar nämligen på att åka in till stan en snabbis & sola innan jag ska va helt färdig & hämta Oscar kl 12.00. Undra om det är praktiskt möjligt överhuvudtaget? Jag har ju inte ens bestämt mig för vilken klänning jag ska ha på mig ikväll!
Så over and out bråttom va det! Hoppas dagen blir lika galen som förra året mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Marlene

Tack för en galet bra kväll kvinna! :D Det var jättetrevligt, och maten står mig upp i halsen! Det enda som sög var taximannen :P Pusss sötnos! Bra du bloggar!!

2008-06-21 @ 01:10:28
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0