Mästersnickaren

Mitt alldeles egna projekt altan är snart klart! Idag har det nästan gått oförskämt bra. Jag måste faktiskt erkänna att jag är hyfsat stolt över mig själv! Snickare nästa? Vem vet!? Nu laga mat, är hungrig som en liten varg!





Bara trappen kvar att klä in, detta tror jag dock att jag overlåter till far!




Kolla bara in denna skicklighet, inte många brudar som besitter dessa kunskaper!
Tack pappa för allt du lärt mig!




För dessa avancerade sågningar krävs en grym sticksåg, som vid detta
altanbygge råkade bli en sladd fattigare. Förlåt far!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Du är grym Jossan! Vem behöver en händig karl? :D Det räcker med att karlns syrra kan;) Jättefint blev det..

2008-06-25 @ 19:16:47
URL: http://marlenejansson.blogg.se/
Postat av: bella

bara stupisarna kvar

2008-06-26 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0