Företagsfest

I morgon är det företagsfest på vårt grannföretag PN, där jag & mina jobbtanter hänger för tillfället! Har startat ett nytt projekt där, ett samarbete mellan vårt företag & deras. Vi avsynar bitarna direkt från pressarna. & jag är samordnare på mitt skift :-)
Men imorgon är det som sagt party me dessa gossar som gäller, & vi ska skjuta paintball! Jag & Bella var med för ett par veckor sedan & skjöt, galet kul! Adrenalinet är verkligen på topp, så de gigantiska blåmärken tar man helt enkelt efteråt.
Denna gången är vi fyra tjejer som ska kämpa med dessa grabbar, PN består nämligen bara av grabbar. Elle & Karro har vågat tacka ja till denna hysteriska aktivitet. Igår lottade vi lagen & jag kom såklart i vinnarlaget: Jag, Nermin, Robban & Agi. Vi kommer krossa resten! :-) Efter paintballen ska vi grilla utanför PN i ett stort partytält, sen blir det väl stan. Tur som jag har ibland så har Oscar lovat att hämta mig om det inte blir allt för sent! Tack pärlan! Är lite orolig att det ska bli en kalasfylla, har sovit dåligt denna veckan eftersom jag jobbar morgon & börjar 05.30, sjuklig tid jag vet! Sen skjuta paintball i fyra timmar & sen parta på det. Men trevligt ska det bli! 
Har varit en sväng på stan idag & fixat tröjor, samt papper till tröjtryck som vi ska ha i morgon. Fann som vanligt en massa kläder också! Jag är en livsfara att ha på stan. Har nog aldrig hänt att jag kommit hem tomhänt!
Efter stan drog jag en sväng ut till dunö för att få krigarfrillan fixad av Malle! Tack hyndan du är underbar!





Fantastiska Bella har fixat grymmaste bilden till tröjorna!
Duktigt gumman!



Gänget från förra gången vi spelade




Hoppas att detta är en bättre krigarfrilla än förra gången,
fick luggen i ögonen hela tiden!





Passade på att fota fina staden när jag väntade på Bella!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag är ju fläthyndan! ;)

2008-06-26 @ 20:42:18
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0