Marknad, Mat, Mys & Munkar

I går for jag & Ossi över bron på marknaden i Mörbylånga med Ossis mormor & morfar. Marknad är väl kanske inte the shit men va farao trevligt hade vi iallafall. Åt våfflor & köpte marknadsgodis av han/hon. Efter marknaden bar det av hem till Lirre igen & köttfärslimpa, potäter, morötter, lingon & brunsås serverades hemma hos Ossis underbara morföräldrar. Åhh vad gott det va & vad vi åt, har nog aldrig sett lilla revbenet vräka i sig såå mkt mat på såå kort tid. Duktigt gossen, du lär dig! Sen blev det ananassplitt & ouzo till efterrätt, det får man klockan 15.15 när man har semester :-)
Sen hade jag bestämt dejt med Karro på jobbet så snälla Ossi fick snällt köra mig dit. Hade tydligen strulat som attan nu när jag varit borta, sommarjobbarna tar sig friheten till det mesta när inte bossen är där! Men det är väl så, när katten är borta dansar råttorna på bordet! Lite smått dålig stil bara att inte reda ut problemen med mig när jag väl är där. Men men nu har jag banne mig semester så nu struntar jag i detta! :-) På lördag blir det iallafall party hos Henke på jobbet, eller party & party, som Mattias så fnt sa: -supa, knulla & åka hiss!
Efter jobbet kollade vi på "Trade" & mumsade munkar & mös! Mkt bra men otroligt hemsk film!
Nu blir det stan med Ossi sen förhoppningsvis bio ikväll om vi kan enas om tid & film! :-)



               

VILKEN?


Kommentarer
Postat av: David K.

Sex and the Ciyt är att rekommendera!

2008-07-19 @ 18:29:20
URL: http://davidknutsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0