Tråkig tisdag

I dag vaknade jag klockan 10.30, med hemskt ont i halsen! Undra om det är för att fönstret varit öppet eller om Bella smittat mig med sin halsfluss? Hoppas verkligen inte det sistnämnda, har absolut inte tid att vara sjuk. I dag vaknade jag ju som sagt väldigt sent så det lär väl inte bli så mycket gjort idag, borde pallra mig iväg till banken & sätta in pengar, samt gå till affären & handla mat till jobbet. Pappa kommer väl när som helst med & ska hjälpa mig bygga klart altanen! Inte mycket kvar nu & det ser väldigt bra ut måste jag erkänna!
Nähä nu får jag väl ta tag i mitt liv & springa bort till centrum.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Är du ledig imon snyggve? Tänkte på härlig sol och bad om det passar fröken :) Hör av dig sen. PUSSSSS

2008-07-01 @ 19:42:41
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0