Sjukling

Igår orkade jag bara vara på jobbet till halv sju, sedan kastade jag in handduken! Alldeles för ont i halsen. Efter jobbet pallrade jag mig hem & bytte om till en mysig mysoutfit & begav mig hem till Oscar för att kolla film. Det nya stjärnskottet i filmvärlden skulle tydligen vara en spansk zombieskräckfilm, ärligtalat va detta faktiskt det värsta skit jag någonsin glott på, förlåt Oscar! Ja Malle, nästan värre än den där konstiga akvariefilmen, fast egentligen undrar jag om någon film någonsin kan vara värre än den? Tillslut tröttnade jag iallafall på den konstiga tjocka damen som sprang runt & åt upp folk & den fladdrande kameran som nån sprang runt med så vi stängde av! Tack för det!
Sedan blev det ett mästerverk till film nämligen "Walk the line" galet bra! Fast den hade jag ju redan sett ett antal gånger tidigare, men är det ett mästerverk så är det & då kan man kolla hur många gånger som helst!
Till filmen avnjöt vi varsin piggelin & enmassa godis! Mums! Trevligt till tusen hade vi jag & Oscar. 


 

Bild lånad från MovieZine.se

Kommentarer
Postat av: Ogge

Du är förlåten Josefine. Men jag räddade ju situationen som alltid med mina fina komplimanger mm hehe..

2008-07-03 @ 17:47:51
URL: http://antonirobertoscar.blogg.se/
Postat av: Marlene

Oj jäklar, då måste den första filmen varit ett rent helvete ;P Walk the line har jag faktiskt inte sett, kanske skulle va nåt.. :)

2008-07-03 @ 19:45:07
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0