Regn & kåvepenin

TUR i allsindar att jag inte har semester än! Detta tråkiga väder hade inte gjort semestern till årets höjdpunkt direkt! Undra om väderguden kommer att vara på vår sida nu till helgen? Är ytterst tveksam, men ska nog ändå slösa en bön på det! Fast det får inte bli för fint väder för jag kan väl ändå inte bada!? Då blir jag väl aldrig frisk? I dag tog jag iallafall mitt förnuft till fånga med lite tjat av Karro att ringa Sensia, företagshälsovården. Hade en galen tur & fick en tid redan idag. Så klockan elva stapplade jag förkyld, förvirrad & febrig in i doktorns rum & fick beskedet luftrörskatarr? va det så det hette? Jag minns inte riktigt men lunginflammation va det inte. Överlycklig för att jag slapp den långa pinnen i halsen vandrar jag därifrån med ett recept på kåvepenin. Hoppas nu att det blir bra, för mina fyra veckors semester ska definitivt inte på något sätt bli förstörda pga någon form av sjukdom!
Vet ni förresten grabbs & hynds på fredag 11.30 börjar min 1 månad, lyssna bara 1 månad låånga semester! Hur underbart låter inte det? Undra bara hur jag ska spendera 1 månads ledighet? Förslag någon? Lite grejer har jag förstås planerat in, som Byxelkrok nu till helgen, båtrace me Ossi, sol & bad :-) & såklart en absolut nödvändig tripp till huvudstaden! Problemet är bara PENGAR! Vad ska jag hitta dem? Men som Malle sa igår: -Josse vi får prostituera oss! Känner du till några bra kunder? Jag vet bara 50+ med mage! Haha men betalar de bra funkar det alltid! råkade jag säga då! Funkar väl me en påse på huvudet?! Allt för lite tokshopping, hehe eller inte lite, MYCKET shopping!





Nähä nu måste jag ta tag i målarpenseln igen för att hinna i tid till filmen som vankas hemma hos Ossi ikväll!
Tjao!











Kommentarer
Postat av: Marlene

Haha du är galen :D Men söt som få=) Hmm ja, vi får överväga det där med att lätta på tygen :S Synd att det inte blev golf idag!! Men går ju fler tåg.

2008-07-09 @ 20:13:05
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0