PPP Party med Pn:s Pärlor

Igår va det strandmys med Ossi, tyvärr kom vi lite sent till stranden för att jag glömde att väcka Ossi! Typiskt mig! Gick & väntade hela morgonen, när jag för engång skull vaknar tidigt! & grabbs & hynds med tidigt menar jag klockan nio! Det är absolut inte likt mig! Så när väl Ossi vaknat till liv åkte vi till Haga park för lite sol, dock inget bad för sjuklingen! & så mycket sol fick vi inte heller njuta av! När vi väl anlänt efter lite shopping på Ölandsköpstad lyste solen såklart med sin frånvaro!
Efter stranden blev det en panikdusch & sen hämtning av Maria i Förlösa, för hör & häpna människor i lör blev det utgång & mys med Maria. Vi sminkade oss & gjorde oss snygga ihop, sen fick vi skjuts av urgulliga Ossi till Zorbas, där vi avnjöt världens godaste buffé! Å vad vi åt. Efter maten våldgästade vi grabbsen på Pn hemma hos Tony. På vägen till Tony insåg vi kvällens matchning, Maria i rosa, gult, svart & grönt med drickan bärandes i en rosa systemet kasse & jag klädd i turkost, svart & guld med mina cider i en blå systemet kasse. Haha, det va lite kul faktiskt! Matching it is! Väl uppe i Tonys ungkarlslya va grabbarna helt inne i Tv-spelets värld & jag & Maria satte oss lite snällt på golvet. Efter ett litet tag va vi ju definitivt inte sena att dras med i detta snabba race på skärmen, bilkåta & fartglada som vi är både jag & Maria. Dock blev det en hel del motorharveri innan vi kom fram till hur & när man skulle växla! Men tillslut spann vi loss som aldrig förr. Efter spelandet slutade det me att alla satt i en söt liten ring på golvet & pratade. Kvällens samtal handlade verkligen om allt mellan himmel & jord som Marias galna pappa, vighet, paintball & det givna samtalsämnet bröst! Det ständiga samtalsämnet när Maria & Karin är i närheten :-) Mitt i allt detta skulle Mattias än engång bevisa för mig att han visst kunde plocka upp ett A4-ark från marken enbart med munnen med endast fötterna i marken. Tror ni han lyckades? Näe, men jag va däremot tvungen att överträffa mig själv genom att först stå på en soffkudde & plocka upp en kapsyl, sedan två & kuddar & tillslut tre, men där tog det tyvärr stopp. Maria & Karin lyckades inte plocka upp kapsylen enbart stående på golvet, killarna hade en teori om att de va alldeles för framtunga! Hehe! Brön it is!
Efter lekandet var det dags att smyga in till stan i ösregnet! Inte alltför heta ägde vi en kvart senare Vallens dancefloor! :-)
Förkyldare an förkyldast va jag faktiskt väldigt glad när jag vid halv tre tiden fick åka taxibuss hem! Tack Ossi! & förbövelen tack till tusen Pn:s pärlor för en galet tokig & fantastiskt rolig kväll! Ni är ett galet gäng trevliga grabbs.
Bilder togs givetvis under kvällen!




Grabbarna grus på Pn.


          
 




Mattias gör ett tappert försök att försöka lära Maria vilken knapp som faktiskt är gasknappen! :-)





Maria hade skoskav så hon tyckte: -Vi byter laserskor med varann!





Galet glad är man när man får hänga med denna typ av människor!




Garanterat hetaste bruden i hetaste klänningen under kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0