När man är hemma

Idag har jag passat på att göra en massa nödvändiga saker  som måste göras ibland. Som tex tvätta, städa, göra rent hos Alfons mm. Nu ska jag alldeles strax börja spackla dörrfoder & sedan måla dessa. Ingen rolig syssla direkt men vad ska man göra när man är sjuk!? Allra helst hade jag velat åka & bada, men det går ju icke! Då väntar väl lunginflammationen! & det vill jag absolut inte vara med om.
I morgon är det iallafall fredag! Jippi tänker alla utom jag som jobbar mellan halv elva & halv fem! Kan det bli tråkigare? & i morgon är det bara jag som är ordinarie mellan två & halv fem möjligtvis en till. Hur ska det lösa sig? Galet  många sommarjobbare att hålla ordning på! Men det fixar jag! :-)
Efter jobbet i morgon kom jag med bästa idén om att jag & Oscar ska åka till Borgholm & kolla lite i butikerna samt äta på nåt riktigt trevligt ställe. Det ser jag verkligen fram emot!
Nähä nu torkar väl snart spacklet i burken, så nu drar jag!




Bild lånad från Strand Borgholm.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Du fixar ju allt hyndan! Kan jag, kan verkligen du! :D Jag är helt själv om det yttersta ansvaret nu och det kan jag ju lova att det känns sådär att ha ögonen på sig, men jag tror nog det går rätt bra ändå.

2008-07-03 @ 19:47:38
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0