Lördagsbus hos Henke

I lördags var jag & Ossi & solade en sväng på Ängö. Dock ingen supervärme direkt men det funkade. Sen hem & panikduschade för att sedan hämta Karro runt 19 tiden. Drygade som vanligt lääänge, kunde verkligen inte bestämma mig för kvällens outfit, inget kändes helt rätt. Men tillslut kändes det kanon i min Modströmsklänning. Klev in på festen 20.30 när vi lovat komma 18.00 rätt frustrerade va grabbsen & hade sänt ett antal sms innan vi tillslut infann oss. I lägenheten vid den blå pressbyrån som Mattias så fint beskrev vägen var Henke, Mattias, Adam, Tony, Mattias & Tommy. Riktigt nicigt gäng om jag får säga min mening! Kvällen spenderades drickande på balkongen, ena shoten efter den andra. Jag försökte vara städad, men lyckades dock mindre bra! Oops. Under kvällen blev det mkt bus, skratt till tårar & badande. Dels i Henkes jättebad dels på Kattrumpan mitt i natta! Riktigt trevlig kväll vill jag lova, grabbsen på PN är galna. Vi är väl kanske inte jättepryda vi heller jag & Karro. Skrattde så jag grät när de berättade hur de hade uppfattat mig i början på jobbet. Som en riktig liten bossig brud som styrde & ställde som jag ville. Tur att de har ändrat uppfattning! Vid midnatt bar det av till stan, tyvärr blev vi nekade Krögers pga Karros ålder, men det va ju inget som satte stopp för vår kväll. Blev bad på Kattrumpan istället. Efter badet blev det äkta fyllemat! Grillad korv med bröd, muuums! Ännu en fantastisk kväll med detta gäng, & fler ska det bli! Drar till Köpenhamn med kompaniet i september om allt går som det ska. 
Självklart togs det mängder med bilder under kvällen eftersom jag är mamarazzi, som de kallar mig! :-)  







Kul har vi iallafall nåt annat kan man inte påstå!






Inte konstigt att man blev hyfsat glad i hatten efter detta rävgift!




Bröderna i hett samtal om press nr 2.




Tony gladare än gladast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0