Kärt barn har många namn

Är det inte så man brukar säga!? För många namn det har jag, då måste jag ju va ganska älskad?

På jobbet kallas jag för:

1. Chefen, helt enkelt för att jag är chef.
2. Pittbullterriern, för att jag i vissa situationen kan bli väldigt arg!
3. Nr 2, för att Mattias är boss & Karro är nr 1.
4. Fru 3, för att bossen har 3 fruar & jag tydligen är nr 3, Karro nr 2 & Emily nr 1. Man kan inte veta om den första är den rätta man måste provköra flera säger han. Jag menar jag är ju fan inte så dum så jag köper en ny bil utan att först provköra! Då vet jag ju inte om den är bra nog. Haha!
5. Josse då eller Josefine, helt enkelt för att det är mitt namn.  



       

Den snälle & fredliga chefen.  Mattias målade av mig & Karo idag, snyggt! Pittbullterriern?



Mina vänner säger:

Partypinglan, gumman, slynan, hyndan, José, bruden mm.




Partypinglan


Ossi kallar mig:

Ängeln, prinsessan, flickan från det blå, gudomlig, underbar, sötnöt, hjärtat, finaste, pärlan, snygg-åke, söt-Leif, Tjorven, & klossen. 



 Familjen säger:

Sis, schwester, syrran, syster, dotter, Jossan, matte.



 
syrran



Jaa som sagt en hel del namn! :-)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hahaha din blådåre, du är galen. För mig är du alltid en Slyna, eller Hyndan. Vem är vem, ska vi göra upp om saken först kanske? Du är nog mest en slyna tror jag.. :) Vi får sova på saken, sen får vi prata om det imorgon. Kommer bli superskoj på Ölandet, be för vädret bara.

2008-07-10 @ 17:31:43
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0