Hagabus

Idag på morgonen blev det lite fix med huset, Ossi hjälpte mig med målningen medans jag tvättade & grejade inför morgondagens resa. Målade foderna inne på toaletten, vita & svarta. Mästermålaren lyckades galant med lite färg på händerna. När jag får fatt i penseln är det banne mig färg överallt förutom just där det ska. När målningen sedan var färdig pös vi en sväng till Haga Park & solade/badade för engång skull! Hyfsat skönt i vattnet faktiskt. Dock frös Ossi som en liten hund.




Bus innan stranden!



Lilla revbenet fryser jämt


    




     

Busar gör vi jämt!

 

Fantastiskt ställe det där Haga Park!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Haha vilken underbar dag ni verkat ha!! Älskade Haga Park :D Måste åka dit snart!!

2008-07-22 @ 23:47:44
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0