Fantastisk fredagkväll

I går jag var jag & Oscar som sagt i Borgholm. Hur mysigt som helst. Gick & spanade lite i alla små trevliga butiker, dock fanns det inte alltför mycket att hänga i julgranen. Hittade inte ens något i d&d-butiken, där det alltid bruka sluta med flera väskor eller skor. Fann iallafall tillslut två koftor i en "grek"butik som Maria kallar den. En svart & en vit för 99:- galet billigt, & inte ett öre behövde jag betala för underbara Oscar ville ge mig dessa! Tack du snälle gosse! Du är alltför snäll mot mig. Efter shoppingrundan & lite span på de vackra båtarna va jag hungrig som vanligt. Blev mat på det trevliga stället "La Casa" där de har otroligt gott hembakat bröd med aioli. Vi vräkte iallafall i oss fläskfilé black & white med klyftpotatis & självklart då det hembakta brödet. Fantastiskt gott va det! Efter maten blev det glass på glasstället mittemot. För min del blev det som alltid våffla med polka & lakritsglass & Oscar tog en mjukglass med tutti frutti strössel. Mums va gott det va! Passade på att föreviga denna otroligt mysiga kväll i ett antal bilder vid vattnet! 








 





Efter Borgholm drog vi hem till Oscar för en ny kik i filmvärlden, denna gång i form av filmen "utan spår" Det va verkligen en film i min smak! Satt klistrad framför Tv:n till filmen va slut. Vilket bra filmval jag gjorde denna gång :-)

Nähä, nu väntar beachen om den lille sjusovaren kunde vakna nångång!

Kommentarer
Postat av: David K

Utan spår, är det Untraceble på engelska-titeln? Den filmen är riktigt bra om det är den jag tänker på! :)

2008-07-05 @ 15:09:58
URL: http://davidknutsson.bloggspace.se
Postat av: Josse

Visst är det den David! :)

2008-07-05 @ 17:11:19
URL: http://mariajosefinececilia.blogg.se/
Postat av: Marlene

OJ HETING där säger jag bara. Sweet as sugar. Ni verkar ju haft det skittrevligt i den stora öländska bygden :) Fina bilder!!

2008-07-05 @ 23:06:52
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0