Bad Bus & Bio

Igår for jag & ossi till Haga park för bad & galenskap. Rikitgt skönt i vattnet, dock drygade vi otroligt mkt innan vi väl kom iväg så så mkt solande blev det inte kändes det som men ändå hade jag tydligen bränt mig på ryggen, inte bra! Vi busade som vanligt en hel del precis så som bara vi kan. Jag mosade en cocosboll i ansiktet på Ossi, det tyckte jag va kul! :-) Skrev & postade alla mina lägenhetsansökningar på stranden med, så nu är det iallafall fixat! Det känns skönt!
Efter stranden bestämde vi oss för att gå på bio. Hem i raketfart & det blev det faktiskt 150 km/h på motorvägen weeei va det gick! Fort ska det gå! Hämtade kläder, hem till Ossis morföräldrar & betalade mina räkningar då vår dator för tillfället inte vill hjälpa mig, sen hem & äta pizza & duscha & göra oss heta hos Ossis mor. Sena som alltid anlände vi ca 20 min försent till bion, alltså inte för sent till filmen utan för att hämta biljetterna. Filmen vi valde va Hancock. Galet skoj film tyckte jag iallafall, absolut sevärd! Otroligt romantisk & mysig dag & kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0