Bad, Boll & Bus

I dag kom Ossi & väckte mig, då bar det av till sundsparken för sol & bad. Dock blev det inte allför mkt bad, bara vattenkrig med vattenflaskan då. Ossi hällde över hela mig så jag blev helt pissblöt, & jag va ju definitivt inte sämre, hällde över hela huvudet på han! :-) Sedan rullade vi vidare till Ängö, för dusch & tillfräschning samt mat i magen. Heta nog promenerade vi bort till fredrikskans för fotbollstittande med Ossis kompis Sjöö med dejt. KFF-Malmö. Fotboll är ju verkligen inte min cup of tea, men med ett underbart väder, en illgrön gräsmatta & ett bedårande lejon funkade det faktiskt utmärkt! Sen har jag ju faktiskt aldrig tråkigt i Oscars närvaro. Dock något trött på sporttönten bredvid som satt dels med armen dels stående framför mitt synfält. Gör aldrig om det grabb, örfilen var mkt nära! :-) Om jag inte minns helt fel slutade matchen 3-2 till Kalmar till en publik med 9689 människor! Inte dåligt.
Mästerfotografen var självklart i farten & knäppte faktiskt en hel del grymma bilder!




     

Här sitter vi & njuter, garanterat hetast på läktare H.




Sötaste lejonet på skansen!




Folk fanns det gott om.




Spela kunde de också.


   

Kalmar är faktiskt en fantastiskt fin stad.





   

Galensskap är du bra på din stolle! Tack för en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0