Underbara vänner

Idag har jag varit på besök hos min alldeles underbara vän Maria och hennes tokiga dotter på vischan! Vi pratade lite skit som Evelina sa & lekte tomte. Dumma jag tänker mig inte riktigt för & skrämmer livet ur lilla Vendela när jag drar masken över huvudet! Satan va ledsen hon blev! Oops. Men för livet, stackars barn. Slutar med att jag får med mig två teckningar hem & blev av med ett helt paket tuggummi. Evelina vet nämligen att det alltid finns tunke (tuggummi) i Josses väska. Då sa hon när hon målat teckningarna -då säger vi så, du får teckningarna om jag får tuggummi, egna tuggummin. Hehe, så kul att höra ett litet barn säga en så vuxen sak! Imorrn ska jag & min underbara andra vän Karro gå en vända på stan & hoppas finna lyckan i outfitsdjungeln inför fredagens julbord! Svårt lär det bli, men hoppas hoppas!
& nu väntar sängen efter en inte såå sömnrik natt av sängbygge, attans va låång tid det tog, men nu är den äntligen färdigbyggd!
Natti natti blogghynds, nu slocknar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0