Tokig resa

Nu är klockan halv 4 & jag och Adam sitter och mumsar frukost! Fy va dåliga vi är! Igår va vi i Växjö & på kosta outlet med kompaniet Martin & Jennie. Jag fyndade min efterlängtade handcreme som tydligen slutat säljas i Kalmar. Dåligt! Så jag passade på att köpa 2 st! Sen köpte jag 4 orangea glas. Trots att folket tyckte att det va onödigt att köpa 4 glas för 516:- när man kunde få tysen st på Ikea. Efter den låånga resan åkte vi till city gross för inhandling av maten inför kvällen. Tacomiddag skulle det bli! Mums va gott det va. Efter maten spelade vi det nya "lika par leka bäst" som jag köpte i Växjö. Attans första gången jag & Adut förlorade, men det va på det berömda fitthåret. En fråga ifrån! Typiskt. Sen tänkte vi att vi skulle få revansch i det gamla "lika par leka bäst" men även där loosade vi! Bara att inse att paret Jennie/Martin va liite bättre än oss! Men skiit i det för galet trevligt hade vi iallafall! Nu ska jag & Adut snart dra till Ikea & förhoppningsvis hitta ett databord så jag kan få kolla TV medans gibbnörden gibbar!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Marlene

Ingen kan ju förlorat lika hårt som vi?? ;P

2008-12-07 @ 17:24:06
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0