Tidig morgon

Idag bär det av mot stan för inhandling av ALLA julklappar. Har bara fixat en till Karro, som jag visst inte skulle köpa till hade vi bestämt i fredags. Haha typiskt mig! Adam har jag haft flera grymma ideer till men ingt verkar bli som jag tänkt mig! :-( Hoppas att jag kommer på den bästa innan det är försent! Idag är det förhoppningsvis min sista arbetsdag innan ledigheten som varar till den 12 januari! Idag blir det smörgåstårta & julklapp på jobbet, undra vad vi får? Imorgon ska jag fixa naglarna & gå en vända på stan med Karro & se om vi kan hitta ngr prylar till våra hanar. Samt en julklänning/nyårsklänning för min fina svarta sidenklänning va inte i sin rätta storlek när jag öppnade tvättmaskinen, trots att jag tvättade den i 30 grader som det stod. Josse blev mkt ledsen! Nähä nu ska jag försöka dra upp Adam ur sängen för nu MÅSTE vi snart åka om vi ska hinna nånting denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0