Stan

Idag va jag & min helgalna vän Karro på stan på jakt efter en julbordsoutfit. Letar järnet överallt, hittar en hyfsat fin klänning på Bikbok, & tänker att den blir kanon. Fortsätter letandet för Karros del, finner på vägen en massa blingbling istället! I form av rött sidenband, paljettband mm i tygaffären. Då säger Karro helt apropå när damen frågar hur mkt vi vill ha. -ta 50 meter det blir bra! Jaa det är ju sant säger jag, vi har ju inga kläder så vi kan veva in oss i bandet! Haha va damen skrattar & titta lite generat på oss, me blir det inte lite bart? Sen hittar vi strumpbyxor, väska, örhänge, spöklarm mm. Slutligen spanar vi en andra gång på H&M där jag helt plötsligt finner Karros outfit, en svart ganska enkel klänning med paljettgrejs på helt i Karros stil. Inte för fin & absolut inte för ful. Blir ett inköp. Sen fortsäter färden upp till Bikbok för provning av min klänning, då det helt plötsligt visar sig att jag har alldeles för stora tuttar! Klänningen går inte att knäppa! Attans & ingen större storlek fanns! :-( Då önskade jag för en stund att jag hade betydligt mindre tuttar! Att de helt plötsligt skulle sätta stopp för ett alldeles utmärkt klänningköp, typiskt! Så för min del slutade stadsvändan i enbart accessoarer! Men inte farao är det fel! ;-)
Ser fram emot en galen tillställning imorgon! Bilder ska definitivt tas då jag rotat fram min kamera idag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, diggade din kommentar. Jag tror vi måste avvänja de små liven vid spelandet snart, de kommer snart tro att det är på riktigt :)

2008-12-12 @ 15:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0