Städning & julmys

Igår va pappa & Britt här en stund för en hjälpande hand med duschstångsmontering & taveluppsättning samt att jag skulle göra Britt fin i håret. Efter besöket åkte vi en sväng på diverse olika julklappsuppdrag & sen hämtade vi julsakerna i min lägenhet. Sen åkte vi till blomsterlandet en runda för köp av hyacinter, det är jul tycker jag så det va vi tvungna att införskaffa oss. Då passade även Momo på att överraska Karro med att köpa alla grejer till julgranen, hon ville så gärna ha gran fast samtidigt tyckte hon det va liite onödigt & dyrt. Gissa hur glad hon blev sen på kvällen? Efter alla uppdrag åkte vi hem för ett superstädmaraton, hur fint som helst är det här nu & julstämning till tysen trots att marken inte är vit! Granen kläddes & vi hade hur mysigt som helst. Sen när vi va nöjda & glada över den fina lägenheten lagade jag lite mumsig mat & vi glodde på "tomten är far till alla barnen" En riktig supersöndag helt enkelt!




Fullt koncentrerad på att försöka veckla ut alla grenar!



Den nya fina tavlan i bakgrunden.




Massa mys & kärlek hanns också med under pyntandet



Vårt fina mästerverk på plats!



Lillesnys va också med & donade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0