Söndag

Denna dag ska spenderas framför spisen i köket. Adam & jag ska nämligen baka julgodis! Så mysigt ska det bli. Resten av dagen blir inte lika mysig, för då ska det tvättas, gibbas & liras paintball. & jag ska försöka pallra mig iväg till gymmet. Undra om jag har den disciplinen? I morgon börjar den sista arbetsveckan innan ledigheten som varar till den 12 januari! Fasen så gott, fatta hur många dagar det är! Dock är det inte lika många dagar till julafton, närmre bestämt 10 stycken & jag har inte köpt en enda julklapp. Men har nog de flesta uttänkta i min skarpa hjärna så det är bara att få tummen ur röven & börja inhandlingen & inslagningen av dessa klappar. Julen kommer nog spenderas en stund hos far på dagen sedan kvällen i Ljungbyholm hos mammut & papput. Dock kommer inte andra halvan Drevfors vara fulltalig för Karro ska sura & umgås med familjen :-( Men det är förståligt gumman eftersom du lämnar oss alla för det spanska klimatet i ett halvår! Hur ska vi klara oss utan dig? Jag kommer sakna dig varje dag, varje minut, varje sekund i ett helt halvår! Men som väl är återvänder du ju förhoppningsvis! Men tungt kommer det bli ska jag lova dig! Nähä nu ska jag se om jag kan få liv i den lille snarkande klumpen som ligger här bredvid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0