Promenad & film

Idag träffade jag min "lillasyster" en sväng, försen som vanligt hämtade jag upp henne utanför pizzan på esplanaden sen for vi till slingan på stensö med våra voffsisar. Min lilla snysa döv som hon är rymde till det andra spåret & hittade inte tillbaka, snäll som hon är satt hon där snällt & väntade på oss. Mkt trevligt hade vi & skönt va det att röra på fläsket för engång skull! Efter promenaden åkte jag till apoteket för inhandling av dunderpiller mot mensvärk. Sen pep jag in en sväng på Jula för att köpa varsin svart micro till paret Drevfors/Palmqvist, så nu är vi både ägare av varsin micro! Välbehövligt vill jag lova! Sen fick jag ett glatt samtal från en snäll hynda på Jysk som berättade att min nya säng anlänt! Yes, äntligen en egen säng, som ska hämtas imorgon! Sen åkte jag & hyrde en film som jag & Adut legat & myst till nu. En mkt bra 15-år film som Adam kallar pangpang & slåssfilmer. "never back down" hette den & va mkt sevärd!
Nähä nu ska jag krypa till kojs bredvid min älskling, för imorrn väntar jobb i ottan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0