Pepparkakor, lussebullar & julmust

Nu sitter jag här alldeles ensam & firar 1:a advent en dag för sent i Adams kök medans han är HELT inne i gibbandet! Så bra med med egen dator & trådlöst internet, nu kan jag roa mig själv medans gibbtönten gibbar! :-) Idag har det inte hänt mkt på jobbet, gick hem vid 20 för att styra upp lite saker med Macke & huset. Har iallafall hunnit spana lite resor mellan skarvarna på jobbet, men vid jul är det svindyrt att åka så det blir nog ingen resa! Surt! Nähä nu ska jag nog snart kasta in handduken & pallra mig ifrån matbordet innan jag blir rund som en liten julgris! Sängen väntar & imorrn blir det en tidig morgon för vi ska köpa färg, måla & bygga golv! Vaknar inte Adut när jag säger till ska jag kasta is på honom! För upp tidigt det SKA han!!


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0