Mittinattenjulgodisbak

Nu har jag & min fantastiske vän Karro precis avslutat ett mittinattenjulgodisbak som bestod av dajm, supergod kola & rischoklad. Det enda vi vet till 100% som blev bra är rischokladen, de andra ligger i kylen på svalning så de får vi provsmaka i morgon. Hanarna är kvällen till ära på jobbet & dricker öl & avskedar MP som ska sluta. Undrar när de tänker komma hem? De som bara skulle stanna en liten stund! Den blev visst lång! Imorgon bär det av mot staden igen för den sista julklappshandlingen. Jag & Karro ska försöka hitta ngt till manspersonerna. Om de förtjänar något vill säga!? Nähä nu ska jag nog kolla om jag kan spana på sista avsnittet av "Svensson Svensson"
Natti natti

Kommentarer
Postat av: MP

Hoppas inte Adam och Mattias "Lovade" att komma hem tidigt :)

2008-12-19 @ 12:49:51
Postat av: Adam

HAHA ne lovade inte ;) kanske :P

2008-12-19 @ 14:20:41
Postat av: MP

Gött va!!! Keep up the good work cowboy :)

2008-12-19 @ 15:12:23
Postat av: Adam

Gött va!!!! du får har de super nu mannet ! så hörs vi on tha inet ! =)

2008-12-19 @ 16:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0