Köttbullsfixande

Idag har jag varit en runda på Ikea & handlat lite nya lakan, en lampa & en hylla till Aduts lägenhet. Sen va jag på Maxi för att köpa ingredienser till köttbullar, attans va folk det va. Kom inte fram någonstans. Men köttfärs det fick jag tillslut! Så idag har jag & Adut spenderat ett antal timmar framför spisen görandes köttbullar till julafton, för det är ingen jul utan hemgjorda köttbullar!



Varsin bytta gjorde vi & detta är mina mästerverk, runda som pingisbollar sa Adut.




Adut va ngt missnöjd över sina & tyckte att de liknade platta badbollar, men jag tyckte att han gjorde ett strålande jobb!




Sen kom det andra paret på besök för att låna bilen & köpa en jylgran som Karro sa!

En toppendag har vi haft, trots din julklapp Martin! ;-)

Kommentarer
Postat av: Martin

Förlåt :'(

2008-12-23 @ 15:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0