kÄrLeK

Bilder säger mer än tysen ord:






Har levt med dig i 3 månader & 9 dagar, de bästa 99 dagarna i mitt liv. Ser fram emot hur många tysen dagar som helst med dig. Två underbara barn vid namn Kevin & Mollie väntar samt ett dunderbröllop i Momos hall! ;-) Men först en jul vi båda sent ska glömma ;-) det ska bli hur underbart & mysigt som helst att fira jul ihop med dig. Visserligen är ju varje dag underbar & mysig med dig! Du betyder fruktansvärt mycket för mig & jag älskar dig otroligt mycket. <3


Du är så söt när du ler
Du är allt om inte mer
Du är det finaste jag har
Vill alltid ha dig kvar
Du är min ovärderliga skatt
Du är den jag drömmer om varje natt
Du är det bästa jag vet
Ska älska dig i oändlighet


Kommentarer
Postat av: Adam

Älskar dig med gumman något otroligt mycket.

Du är mitt ALLT !!!



ÄLSKAR DIG !

2008-12-21 @ 03:22:36
Postat av: Martin

Ni verkar ju tycka om varandra en smula iaf. de är snel hest h3h3

2008-12-21 @ 11:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0