Julafton

Förlåt folks för otroligt dålig skrivning i bloggen! Men nu jäklar ska jag dra ett race med mkt smaskig information ska ni veta! :-)
På julaftonsmorgon kastade jag mig över min darling iklädd en liten sexig julklänning, så fort har jag nog aldrig varit med om att han vaknat! ;-) Det kanske är sexiga outfits jag ska väcka honom med istället för isbitar på morgonarna? Jag fick mig iaf också en överraskning, nämligen "Rambo" i en liten röd rosett & massa grädde! Hehe. Öppnade även varsin morgonjulklapp, jag fick en kostym eller vad man kan kalla det till min laptop & Adam fick en ny jumper av mig! Efter den mysiga morgonen gjorde vi oss fina & begav oss till bror, där han står halvklar med rakapparaten i handen & säger lugnt: -Men syrran, jag räknade med att du inte sulle vara i tid så jag började nyss! Va fan, det är lustigt! När jag för en gång skull är i tid, då är det resten av familjen dryg som ska söla. Kom dock iaf bara en kvart försent till pappa & co. Där åts det mat i stora lass, det va faktiskt väldigt gott, jag som inte är super förtjust i julbord. Sen mös vi lite & lyssnade som vanligt på Lasse Stefanz & denna gången julskivan faktiskt, sen blev det såklart en vända med Smokie me! Samtidigt va det julklappsutdelning, jag fick ett jättefint halsband av min darling med texten: love forever. Robban fick sin jävla hävstång eller vad man kallar det som genast skulle prövas, dock fick inte grabbarna grus till det riktigt ordentligt första fösöket, så när tjockis bror hänger sig i stången trillar den såklart ner & Robban slår den rakt upp i hakan & får en super bula samt ett jätteblåmärke! Klant! Av pappa & Britt fick vi varsitt presentkort på Ikea & av bror & Malen ett resepresentkort.
Mkt trevlig tillställning som avslutades nångång runt sextiden för vidare färd mot Ljungbyholm.




Morgonens outfit




Outfit nr 2




Grabbarna & snysan myser i soffan




Bror lycklig som få innan han slått i hakan!




Pappa & Britt glada för sin julklapp som bestod av en hotellnatt i Helsingborg.


När vi anlände till Ljungbyholm började vi med julklappsutelningen nästan med engång. Mattias va väl otålig! :-) Adam & jag fick hur många klappar som helst så vi måste ha varit rikitgt snälla! Jag fick ölglas, vinglas, knivar, en rosa lampa & ett antibarnpiller av mammut & papput. Av älsklingen fick jag en röd vetekudde som var som ett hjärta med texten älskling på. Av Henke fick vi en toast. Adam fick en dammsugare BRA! Tofflor, strumpor, jeans, en tröja, en evisp, tvättmedel & sköljmedel & enmassa verktyg. Av Goffe fick vi alla varsin lott & både jag & Adut vann på våra. Både tur i kärlek & tur i spel, det är inte dåligt! Efter julklapparna spelade vi lite spel & sen åt vi massa julmat igen! Mums mums! Grabbarna slogs som vanligt om äggen!




Glad över mina klappar




Momo glad för sin tång




men ännu gladare för sin tumstock




fast mest glad blev han nog ändå för skruvdragaren




En supernöjd Henrik för sina 10-min racerbilskörning




Mammut & papput blev överlyckliga för sin helg på Ronneby Brunn!




Så här arg blev Zera när hon såg Alice


En alldeles underbar jul med hur mysiga människor som helst va det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så sexig du blev i klänningen,men fan vad det flög fjädrar;) ha ha men det var det värt...

2008-12-28 @ 15:05:03
Postat av: Marlene

PORR :O Du är porrlisan Jossan!! Haha. Man får inte "mysa" med tomtemor på självaste julafton! Inte alls egentligen... Bara tomten... Men men, gjort är gjort, ni verkar ju haft en trevlig jul iaf :D

2008-12-28 @ 18:10:57
URL: http://marlenejansson.blogg.se/
Postat av: jennie

Hoppas ni haft en bra jul, och tack för kortet. skrattade som en galning när jag läste "Tjejerna" martin och jennie. HAHA!

2008-12-28 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0