Is & ilska

Idag på morgonen var det en ilsken José som efter många väckningsförsök tillslut kastade is på dumma Adam! Inte ens då vaknade fanskapet till liv! Huh va arg jag va. Hotade tillslut med att åka & aldrig återvända, då efter mkt om & men pallrade sig saten ur sängen 1 timme & en kvart för sent! Gissa hur arg jag va då? Blodet fullständigt kokade i mig! Trots den dryga morgonen hann vi faktiskt måla klart i sovrummet. Så nu är det bara golvläggningen kvar! & det lär väl ta ett antal månader till om drygas får sin vilja & all sin sömn igenom. Fattar inte att han inte får nog av all sömn? Det kan man väl för tusan göra när man blir gammal & grå? Idag va vi klara vid 21.00 på jobbet, så jag bestämde mig för ett litet studiebesök på PN. Trevligt att träffa alla gamla folks igen! Nähä nu ska jag gå & prova en klänning från stylebystars.se som kom med posten idag & se om det är en keeper? Sen ska jag krypa till kojs för imorrn ska jag till optikern samt till frissan! :-)




Så arg va jag idag på morgonen!

Kommentarer
Postat av: Marlene

hahahaha josse då. va arg man kan va. men jag förstår dig ;)

2008-12-03 @ 07:19:31
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0