Ikea & ont

Vi fann lyckan idag på Ikea, ett svart databord är inhandlat, det sista till råga på allt! & Ingen är gladare än jag, nu får jag glo TV igen! :-) Färdidbyggt & dunderbra blev det me! Så ikväll har jag legat & myst i soffan under en ny röd pläd & spanat på "runaway bride" & lidit med min magvärk som vägrar ge med sig hur många panodil jag än maler in! :-( Adam har gibbat lite förstås, va ju tvungen att gibba in det nya bordet! Sen har jag till och med fått honom till att läsa en bok! Hör & häpna folk, trodde jag aldrig skulle funka. Men nu är han som besatt av boken "Pojken som kallades det" han som aldrig läst någon bok påstår han. Men den boken är väl svår att låta bli för vilken människa som helst. Jag va så arg att jag kokade när jag sträck läste dessa 3? böcker, för det finns väl 3? Läs dem om du ej gjort det! Bra men fruktansvärt grymma böcker. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Marlene

Japp det finns 3. Har läst dem också, man blir besatt.

2008-12-08 @ 08:03:25
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0