Heltokig lördag

Igår skulle vi va hos paret Martin/Jennie vid så där 7-8 tiden, men drygaste & elakaste paret Josefine/Adam anländer 22.30, fy va elaka vi är! Men vi åkte hemifrån straxt efter 8. Va tvungna att fara förbi bror & Malen för ett span på julklappen de inhandlat åt mig. Tyvärr va denne elektriska apparat vit & jag både vill & har köt en svart! Förlåt babes ni får tänka ut en ny genialisk idé till kära mig! :-) Som:

* presentkort ikea
* resepresentkort
* en rosa cykel
* träningskläder
* ett koskinn (http://www.blocket.se/vi/17677149.htm?ca=18_s) som det på bilden ung, svart/vitt med mkt vitt.

sen vet jag nog inte så mkt mer.
Efter mkt prat om jul/nyår kom vi tillslut därifrån & fortsatte resan mot slutdestinationen Vassmolösa. Paret va inte jättelyckliga när vi anlände ett antal timmar försent, men kul hade vi!
Började att spela Adams favvis spel: skriva. Kul som fan hade vi & Martin den storfuskaren vann! Hehe. Efter det va det dags att lira hockeyspel, jag & Jennie va målvaktsskötare, & vi vann ganska stort! Martin va vansinnig & helt tokig & skrek åt sin målvakt: -va fan gör du? Jäkla va kul det va & gud va vi skrattade åt honom! Efter hockeyn va jag så trött att ja höll på att somna, men då va det dags för rock band, dock va det bara killarna som lirade för brudarna va för trötta! En fantastiskt rolig kväll med alldeles underbart sällskap va det iallafall! Ser fram emot fler tokiga tillställningar med er!
Bilder bjuder jag på me:




Glada miner ifrån både Finland & Sverige innan tekning.




Här började Martin sura ihop lite




& värre blev det!




Arg på sina finska spelare va han!




Matchen slutade 9-3 till Sverige




Helt inne i spelet fortsätter grabbarna en match på egen hand med brudarna som publik. Dock varar inte spelet tills något lag vann för pucken sköts in under frysen & gick ej att finna mer. Så där tog det roliga slut.




Lite gitarr/bas spel hanns med innan hemfärd!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för en trevlig kväll! Dock förstörde mitt huvud lite av det roliga, men ser fram emot nästa gång vi ses! :)

2008-12-14 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0