Ensam & övergiven igen

Nu sitter jag här alldeles ensam i soffan & har plöjt igeom ett antal avsnitt av "Svensson Svensson" himla kul serie det där. Adam pös på paintball precis när min monsterlyxiga söndagsmiddag va färdig. Den bestod av kycklingfilé, hemlagade klyftpotatis & morötter, guacamole, sallad & hemfixat vitlöksbröd. Precis när detta lyx va klart säger gossen min: -nähä babe de är här nu, jag måste dra! Kul tänker jag & parkerar mig i soffan med laptopen placerad mitt framför ansiktet, min nya underbara vän & äter mitt lyxkäk alldeles ensam gloendes på Svensson svensson. Gott va det vill jag lova. Jag åt som aldrig förr. Hoppas att min kärlek snart anländer så vi kan börja vårt julgodisbak. Rischoklad, chokladkola, daim & fudge ska vi joksa ihop. Så sängen väntar nog väldigt sent i natt tror jag! Tur att vi inte börjar förrän 2 imorgon! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0