Mys me Ossi

I fredags va jag & Ossi på stan en liten sväng. Jag fick en svartblommig jacka samt en vinterjacka av min alldeles underbara pokje! Tack snälla du är en liten ängel. Efter stadsfärden va vi på Zorbas & år buffé, mmm så gott. Efter det åkte vi & lämnade Koffes nyckel från Sthlm, trevligt att se han igen efter USA resan! Han är min absolut bästa & galnaste vän. Pratade lite om lägenheter & hans syrra skulle visst återvända till Kalmar igen, & de fick en lägenhet utan problem. Vad ska jag behöva göra frågade jag Koffe? Ska jag behöva prostituera mig för att få råd att betla någon under bordet? Börjar bli smått irriterad över detta. Då sa Koffe: -Men du! Knulla är ju skönt! Visserligen, men ska det behövas?
Efter snacket me han for vi hem till Dalen & glodde film. Mycket trevlig dag.
& igår blev det resturangbesök igen nämligen på Stekhuset, åt oxfiléplanka & drack vin samt till efterrätt glass, grädde & chokladssås. Efter maten gick vi till ängö för tillfixning sedan blev det en vända till stan. Träffade Koffe & co en liten stund sen blev det Krögers, Olearys, KM mm för att sedan pysa hem med bussen 01.13. Träffade Malle på KM! Kul.
Idag blir det städning & pyntning här hemma inför bildtagningen med mäklaren imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0