Mycket att stå i

Har knappt hunnit sitta vid denna apparat den senaste veckan! Otroligt mycket att göra med huset innan försäljningen, men nu börjar det arta sig! Imorgon kommer mäklaren för att ta bilder, sedan ska det läggas ut på Internet. Hoppas bara att lyckan snart är på min sida så jag finner en egen lägenhet. I måndags började jag ju jobba me efter 4 veckor semester, ganska hård början då "sommarjobbarna" slutade i fredags. Hur ska jag nu klara mig om dagarna utan min Karro? Kommer inte bli galet lattjo vill jag lova. På måndag kommer iallafall Mattias tillbaks då blir det lite stoj! I veckan har vi försökt boka vår resa till Köpenhamn som går av stapeln 5-7 sept. Men danskarna har inte riktigt varit på vår sida så det har varit hyfsat svårt. Först ringde vi & bokade ett rum för 8 pers & ett för 6 pers mellan 5-7 sept, då stod det på bokningsbekräftelsen ett rum för 6 pers mellan den 1-7 sept. Då mailade vi & sa att det va fel, då ändrade de till ett rum för 8 pers mellan 1-7, hmm tänkte vi då hur dumma är de? Sen ringde vi igen & ändrade & då sa de att det va rätt & skickade en ny bekräftelse, nu står det 10 pers + ett 8 bäddsrum mellan 5-7 sept & det ska tydligen vara rätt. Hoppas nu att det är så. Annars uppstår nog ett problem för nästan alla andra hotell va fullbokade. :( 




Nu börjar palatset arta sig



Min färgglada hall



Vardagsrummet



Matrummet



 

Hallen



Gästrummet

    

Köket

    

Badrummet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0