Lyckan är total

I torsdags va jag, Karro, Adam & Mattias inne i stan för att betala resan till Köpenhamn. Det slutade i katastrof som vanligt! Först inne på Swedbank, funkade inte där saknades ett nr, sen bar det av till Handelsbanken funkade såklart inte där heller men de tipsade om SEB, gick dit men icke! Sen åkte vi hem till Karro i brinnande fart skjutsande på hennes hoj för att betala via Internet, då låg sidan nere! Åhh vilken tur vi har jämt!
Efter det fick jag reda på en ledig lägenhet på Manillagatan, ringde lite vänner för att sedan med hjälp få komma & kolla på lägenheten. & hör & häpna JAG FICK DEN! Dock ngt dyr för min ekonomi egentligen men det får väl funka! Det är en 
3:a på 102 kvm! Där ska lilla jag husera! :) Nu väntar vi bara på att huset ska bli sålt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0